HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3

Love Rain


Salam . Klu dah bosan buat apa ? Tido ? Emm itu bukan aku . Aku akan tido bila diri ini terasa letih sgt . Makan ? Ehh bole saja , tpi stock makanan makin kurang la plak . Study ? Sudah buat skit skit . Disebabkan kebosanan yg melampau , ak pun teringin plak nk tgk drama korea ni ha . Aku baru saja layan drama Love Rain . Okayy , maybe ada baca ni ckp alah ketinggalan zaman la sbb baru nk layan . Okay ak accept apa org nk ckp , aku ni bukan nk layan drama korea sgt if ak bosan sgt baru ja nk layan . So ada ak kesah if ada yg nk mengutuk ni . Aku tak paham knp manusia skrg ni jenis tak puas hati ? -.- Syaitan btoi .

Ehhh , lupakan pekara itu tadi . So aku baru saja tgk drama tuh last week . Dan berjaya hbiskan this week . Fuhhh , cerita tuh mmg best . Tgklah director dari crita apa . Mmg bestlah kan . Klu btoi crita tuh based on true story mmg dasyatlah . Overall , im very satisfied with the story and the actor :) They are cute together . Hihihi . Kbaoi .

No comments:

Post a Comment