HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3

Melawat Riffdie Rosli

Salammm . Okayy harini isnin , ptg aku dah nk balik Perlis . Hari Ahad , Aiman ajk pi melawat Riffdie . Apa yg terjadi dkt Riffdie ? Begini ceritanya , al-kisahnyaa pada hari sabtu aku pi rumah meon sbb nk lepak ak pun calling-2 si riffdie tnya ada mna . Dia ckp ada dkt Batu Feringghi , hmm tapalh . Malam tu plak , tetiba dia call aku dah rasa peliks jgklah dia nk call ak time malam malam mcm tuh . Dgn suara manja dia ckp dia ada dkt Hospital Penang sbb kena gigit dgn Ular Laut . Lpas dia crita dkt aku , aku trus call myra . Myra ckp dia siap post gmbar lagi dkt FB , Hahaha , lawak btoi kawan aku ni . Semangat btoi . Then dia dpt tukar masuk KPJ Perda tpi takda ubat utk merawat dia , alahai kesian sungguh . So dia pi transfer ke Hospital Seberang Jaya plak . Pkol 10 pagi aiman dtg jemput pi makan dulu . Dlam pkol 11 pg baru pi Hospital Seberang Jaya . Kesian btoi tgk muka dia . Haha , nk buat mcm mna kan benda dah nk jadi . Malang tidak berbau org katakan . Mmg dah tertulis dlam kehidupan kita sejak azali lagi benda tuh akan terjadi #notetomejgk . Huhu . Redha saja yg mampu . Hoho . Ada serba sedikit gmbar yg diambil .











So get well soon ya dude . We're glad that you in good condition right now . Ohh , tahniah sbb dah dpt kluar hospital . Lpasni lega skit oh dduk dkt rumah . Okayy see ya soon . Kbaoi .

No comments:

Post a Comment