HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3

121212

Salam . Yooooooooooooooooooo , 12 hari bulan 12 dua ribu dua belas ? Hmm , sehari sebelum tarikh tuh ramai yg update Facebook dgn Twitter ckp 'Ahhh bestnya 121212 ni' , 'Klu date mmg best' , Miracle day' . Hahah , mcm mcm ragam btol . Bagi aku hari tuh hari terakhir cuti semester . Huhu . Org hari yg terakhir ni lah sibuk nk packing barang smua kan . Yg aku ni sibuk nk keluar jalan jalan dan relax bersama rakan dan taulan . Ini semua rancang last minute . Pkol 10 pagi baru tahu keputusan nak kluar ke takk sbb cari kereta . Alhamdulillah dapat jugak cari kereta . Viva pun jadilah manual gitu :p . Act kluar ni nk cari barang skit itu jah . Huhu . Hbis cari barang baru lah nk enjoy skit kan .

Dalam pkol 2 ptg baru bertolak dari rumah keluar pergi sunway . Nasib baik tak crowded sgt sunway harituh . Masuk sunway shoot terus ke Payless . Gua mau cari beg . Huhu tp dkt situ tak berkenan dihati . Last-2 beli dkt Two Nine jehh . Kemudian makan . Nasi Ayam menjadi pilihan . Hohoh . Sedap kott first time rasa . Hahah . Habis makan pergi Tesco Extra plak . Beli barang skit . Hbis beli barang . Pergi melalak plak . Lepas gian kjap . Baru lahh pergi tenangkan jiwa dkt R&R . Huhuhu duduk dkt R&R pun setakat nk tangkap gmbar jahh . Hbis tuh pergi Sungai Dua kjap beli barang si meon ni . Barulah pulang ke rumah . Ini ada lah skit gmbar yg sempat dirakam .















So that all gmbar yg ada . Thanks you soo much y'all sbb sudi spend time together yahh :D Hihihi Kbaoi .

No comments:

Post a Comment