HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3

Day 1 of class


Salam . 17 haribulan 12 tahun 2012 bermulalah perjalanan para siswi dan siswa menjalankan tugas sebagai seorang pelajar ipta/politeknik untuk menambah ilmu di kelas masing-2 . Klu diikutkan hari tadak kelas tapi kelas rap bagitau ada kelas lastmin lah jugakkan . Mula-2 ckp pkol 10pg kemudian ckp 11pg plak . Pasrah sajalah .

Soo, kelas pertama yg kami attend agama . Boleh tahanlah . Kali ni kami dapat ustazah . Last sem dapat ustaz . Harap-2 dapat buat betul betul this sem . Aminnn . Baru sehari mula kelas dah dpt kerja nk kena buat. Nasib baik kena cari bahan saja . Alhamdulillah dapat jugak cari . Itu pun taktaulah btol ke takk kan . harap diterima sajalah . Next kelas sebelah petang plak . Bahasa Arab . Perghhhh , terasa seperti susah saja . Belum belajar lagi dah merungut kan . Manusia sekarang . Aku macam tuh jugak . Hihih . Harap dapat belajar bahasa arab dengan lancar sekali . Aminn .

Harini dapat jadual untuk sem ini . Wahhh senyum lebar btol sbb hari jumaat last kelas pkol 12 tengahari . Yeayyyyyyy . Seronok bhai . Hahaha . Kbaoi .

No comments:

Post a Comment