HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3

Hampir accident


Salam . Wauuuuuu . Hola ? Harini semua benda yg aku buat tak terancang langsung . Bagun awal pagi seperti biasa . Tengok tv seperti biasa . Pkol 12 tengahari kluar cari makan . Pkol 1ptg kluar pergi heti amik abg . Kemudian hantar dia trus ke Taman Markisah . Cuaca nmpak mendung , rehat kjap baru balik rumah . Tak sempat balik rumah sbb singgah ke 7e mau topup :p Beli coolblog . Lepak rumah myra plak . Aduhhh hujan mula membasahi bumi . Agak lebat . Dalam pkol 4 ptg bru ada dkt rumah . Itupun kjap jahh sbb pergi Jusco plak nk teman fatin break . Lpas break time dia hbis , aku jalan sorang-2 plak . Pi cari barang yg nk dibeli . Akhirnya aku dapar beli tempat lapik cutting board , tea spoon , note kecil dgn buku belajar bahasa arab .

Dalam pkol 6ptg pegi makan dkt Oldtown . Sekian lama tak makan laksa makan jugak . Yummmy :3 Pkol 7 ptg baru balik . Time on the way balik . Dkt traffic light dkt MPSP aku hmpir hmpir kemalangan . Nasib baik aku brek mati . Klau tak dah langgar kereta yg tadak otak bodoh tuh >< *geram aku ! Dia yg salah ! Lorong aku yg straight dan belok dah lampu hijau . Si pemandu bodoh tuh pi langgar lampu merah dia lepastuh brek tetiba dkt depan ak yg tengah press motor nk straight . Tak kah bengap pemandu tuh kan ? Haishhh , im still bersyukur ta jadi apa apa dkt aku . Cuma terkejut seketika . Fuhhhhh . That all . Kbaoi .

No comments:

Post a Comment