HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3

Jusco & Autocity


Salam . Semalam *isnin . Keluar pegi Jusco . Act igt nkpi sorang-sorang malas plak . Ajak lah miena ikut sekali . Aku pi pun nk bayar yuran tambahan dkt Bank Islam . Lepastuh baru pegi beli barang skit . Dah selesai membeli baru makan . Yummy . Dah selesai beli barang baru balik rumah .

Disebelah malam plak , aku , ani dgn miena pergi autocity . K hari ahad dah pi isnin pi lagi . Cool lah kan . Hahah , ahad pi secara tidak terancang tpi isnin merancang . Dapat jugak beli beg dekat mak . Lepastuh aku nmpk cadar murah plak tuh . RM10 utk set single bed . Cantik plak tuhhh . Stripes gitu :3 Hihih . Dkt autocity semalam mmg sesak dengan orang ramai sbb ada event dkt situ . Ada Dance Competition klu tak silap aku lahh . Mmg gempak lahh :D Hahah . Sepanjang perjalanan dalam autocity , aku mmg takda mood sebab perut asyik memulas kelaparan ya amat . Macam nak jatuh pun ada . Tapi ak still dapat bertahan . Ohh ak dapat beli Hairspray . Murah bhai . Elok pulak tuh . Hihih . Dalam pkol 10 mlm . Kami nk cari tempat makan . Tapi smua restoran FULL ! ><' Last-2 blah pi makan dkt Mcd Perda jah . Senang . Pkol 11.30 mlm baru balik . Penat -.-' . Kbaoi .

No comments:

Post a Comment