HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3

Pertunangan Syamimi Aiza Part I


Salam . Bertarikh 23 haribulan 12 tahun 2012 adalah hari bermakna bagi sahabat aku iaitu Nur Syamimi Aiza yang akan melangsungkan pertunangannya bersama insan yg dicintainya . Awwwww , bestnyaaa . Bila ak plak ? Itu belakang cerita . Rumah dia dekat sebelah pulau . Jadi aku dengan ani sajalah yg pergi sbb kami dua org ja yg free . Dia mmg excited gila bila kami dpt pergi . Hahahahah . Aku hmpir terlupa yg dia akan bertunang sehinggalah ani call bagitau . Fuhhhhhhhh . Nasib baik engkau remind aku weh . Klu tak harini aku goyang kaki dduk rumah sajalah . Mula-2 plan nk naik motor tp ani drive . Tapi dalam pkol 4 pagi dia text ak cakap pegi naik keta . Aku yg drive . Emmm okay . Im okay with that . Moga perjalanan kami selamat amin .



*bersambung selepas majlis pertunangan :)

No comments:

Post a Comment