HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3

Pesta Penang 2012

Salam . Semalam *khamis . Aku dengan member aku plan nkpi Pesta Penang . Hmm last minute cancel sbb dua org tak boleh pi . Memang pasrah gila time tuh sbb plan gila gila bukan main tapi tak menjadi . Yelah kita hanya mampu merancang , Allah yg menentukan . Jadi last minute aku menawar diri nk join ani dgn cikgu murni pi Pesta . Act , aku tengah demam . Selsema dgn batuk . Tapi itu bukan penghalang utk aku ke pesta . Betapa semangatnya aku nk pi . Hahahah . Mula mula , ani cakap lepas maghrib baru pi . Last last pi lepas isyak . Pkol 9.30 malam baru pi . Cikgu amik dkt rumah aku . Smpai ke destinasi dalam pkol 10 mlm . Agak lewat maybe tapi main last minute baru best kan .




Memang ramai orang . Masuk saja dkt entrance terus serbu tempat mainan . Hahaha . Itu motif nkpi pesta . Bagi yg berumur mesti cari brang murah-2 pnya . Benda yg first aku naik Vortex . Pergggggh ! Dari last year aku nk try tpi takda rezeki . But this year aku dapat cuba ! Beratur panjang . Menunggu giliran . Aku naik dengan adik cikgu . Bila sampai turn kami , mmg dup dap dup dap . Bila dia naik saja atas terus gerun . Baru tau tinggi mana langit dengan bumi . Hahahha . Punya lama lahh dia exchange passanger dkt bawah . Last-2 time dia bergerak . Like OMG OMG OMG ! Ahhhhhhhhhhhhh ! mcm nk jatuh btol tuhhh >< Tangan aku dah berpeluh . Pengang bnda tuh dah jadi lincin . Pfffffffffffffffffffffffft . Tersangatlah awesome ! Bagi yg tk berani nk cuba Vortex tuhh patut cuba Top Gun dlu baru Vortex . Lebih kurang sama jahh rasa dia cuma Vortex lagi mencabar .




Round round dkt area tuh sampai pkol 12.30 pg baru belah sbb semua dah nk tutup . Puas main . Pegi makan dekat Permatang Pauh . Lepas smua dah habis makan .Cikgu hntar kami pulang . Btw , smua entrance dekat Pesta smua dibelanja oleh cikgu . Ohh myy , thanks you so muchhh cikgu . Aku tak bawa keluar duit langsung haritu cuma utk beli jagung cup . Hihihih . Pkol 2.30 pg baru smpai rumah . Again , terima kasih cikgu :3 Kbaoi .

No comments:

Post a Comment