HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3


Salam . Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ! Esok result keluar wehhh >< *pengsan sat . Huhu . Setelah sekian lama menunggu *dupdapdupdap . Tibalah masa untuk keputusan final exam yg kita bersusah payah buat revision *lah konon . Dengan hasilnya yg memuaskan ? cemerlang ? baik ? kurang baik ? Hmmm , takdir ditangan tuhan . Fuhhhh , stress sekejap . Harapanku agar dapat result yg better dari kak aku *insyaallah amin !

Ketepikan seketika pasal result , aku nak cakap pasal apa apa jelah . Hahah . Sooooo , tinggal lagi 3 hari untuk aku nak mengemas barang dan membeli barang untuk aku kembali masuk ke alam menara gading semula . Hihu :p Barang yang nk dibeli sudah pun aku listkan . Cuma cari masa yang sesuai untuk aku pergi beli . Mungkin esok . Hmm , ikut driverlah . Aku akan rindu dekat kawan aku di rumah ni :( Sedih sat . Hahahahha . Okay that all . Kbaoi .

No comments:

Post a Comment