HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3

Cuti


Salam . Esok sudah Maulidul Rasul , makna nya cuti umum lah kott . Dkat poli cuti tapi jumaat ada kelas . Tapi kelas aku bernasib baik sebab lecterur takda dan dah tarik masa kelas ke hari lain . Jadi hari jumaat ni kami takda kelas boleh lah nk cuti panjang . Cuti 4 hari weh sapa takmau balik tapi aku klu ikutkan hati mmg nak sangat sangat sangaaaaaaaaaaaat ! balik ke Penang huhu ~ tapi kalau nk ikut kepala otak ni tak pyh lah balik sbb klu aku balik lgi 2 minggu plak nk balik . Rugi saja kan ? Huhuh . Jadi aku still tetap dengan pendirian ak nk stay saja walaupun kebanyakkan kawan aku balik . Ada jugak yg hasut tapi iman ak kuat lagi :p Hahahaha .

Jadi sabtu ni ada plan dengan kakak senior aku . Dia ajk pi Padang Besar . Aku klu nkpi padang besar ni nak cari baju jersi saja . Yg tuh ja yg terpikir dekat otak ja pun . Haha . Hope menjadi apa yg dirancang lah kan . Ok dah hbis pasal tuh . Tadi abang ak ada post gmbar dkt Facebook . Gambar mak aku dkt China .


Senyum panjang dia . Yg lelaki tuh anak kepada Tok teh aku *sepupu mak aku* . Biasalah cuti panjang mesti seronok kan . Tapi mesti mak pikiaq pasai kedai dia jugak . Hihiiihi . Klu ikutkn harini balik M'sia tapi extend smpai lusa plak . Amboihh sakan nmpk . Aku jealous sat ><' . Itu rezeki mak . Mungkin suatu hari nnt rezeki aku plak kan ? Mana nk tau . Moga-2lah kan :p Hahah . Kbaoi .

No comments:

Post a Comment