HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3


Salam . Hari Jumaat . Hari yg kami dapat cuti dari pengarah poli sebab darurat tiada saluran air *lupakan pasai tuh* . Harini hari yg emmmm biasalah kott . Huhuh . Harini kluar dengan fatin . Teman dia pegi beli no pin dkt BSN . Sebelum tuh kami igt nkpi makan dkat Nasi Kandar Hamediyyah *taktau ejaan btol ke tak* tapi rezeki takda ! Sedih jugak lahh , teringin gila nk makan kott . Haiyaaaaaaaaa . Disebabkan tak buka atau belum buka lagi , kami pi BSN trus . Tgk-2 BSN tutup plak . Ehh rehat lahh , masa tuh nak dkt waktu Zohor dah . Hmm , tkpa lah . Singgah lah dlu kedai wahab . Beli barang sat . Hbis tuh baru pi Jusco . Trus serbu pi makan dulu . Kenyang perut . Hati pun senang . Baru mula nk berjalan . Fatin beli baju . Aku pun beli baju :3 Hahaha nak jugak . Huhuh .

Lpas shopping pegi BSN balik beli no pin kemudian belah pi rumah myra . Lepaks smpai ke malam baru pulang . Hihih . Esok nak kluar plak . Nak pegi SCM . Dengar cerita Artis Fear Factor trun esok utk Zon Fear Factor . Mcm gempak plak rasanya . Dan pasti ramai org akan datang . Mesti sesak pnya . Huhu . Kbaoi .

No comments:

Post a Comment