HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3


Salam . Kejap saja dah hujung bulan 1 bagi tahun 2013 kan :) Ak masih bersyukur sbb dapat bernafas lagi . Sekarang ni fikiran aku jadi berkecelaruan -.-' Biar ak saja yg tahu . Teringin nak buat benda yg baik tapi ada saja yg nk menghalang . Haihh . Dah tiba masa utk berubah tapi ada saja yg tak kena . Bersabar saja yg mampu ak buat . Sejak duduk sini ak rasa mcm ak dah berubah skit-2 . Sbb sebelum ni ak jenis tak suka bersabar . Skrg ada lahh jugak skit bersabar dalam diri ini . Itu yg ak rasalah . Klu org lain ak taktaulah diaorg tak rasa mcm ak ni bersabar ke tak .

Enough about that . Sudah 2 minggu berjauhan dari keluarga sejak aku balik masa darurat air . Cuti 4 hari tak balik . Malas . Jadi ak hanya tggu utk cuti raya cina ni . Lagi 13 hari . Ahhhhh tak sabar nya :D Mak pun dah selamat tiba ke tanah air selepas bercuti ke China selama 9 hari . Bersabar melia 13 more days to go !! Lpas cuti tuh . Tkda cuti peristiwa dah . Kuliah seperti biasa . Study week pun takda . Insyaallah plan balik plak mungkin pertengahan bulan 3 . Dah bulan 4 tak sure lagi . Sbb dah nak dekat dengan final . Hmm merancang saja awal tapi yg menentukan hnya DIA . Kbaoi .

No comments:

Post a Comment