HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3

Sayangilah diri anda

Salam . Kalau ditanya pasal sayang nyawa , mesti ramai org akan menjawab memang sayang nyawa sangat sangat . Begitu lah dengan aku jugak . Sapa tak sayang nyawa tuh akal fikiran dia tuh pendek . Apa yang dimaksudkan aku dengan itu ada kena mengena dengan kejadian yg berlaku harini dekat poli aku ni ha .

Pekara ini berlaku petang tadi dalam pkol 4 ptg mcmtuh . Aku act ada org bgtahu yg ada org bunuh diri ,  ramai laki yg naik atas . Ak pun agak peliks tapi tak amik tau langsung sbb dok menghabiskan masa aku dengan online . Dalam pkol 5 ptg mcm tuh diaorg suruh trun dan kosong block . Time turun , terbeliak mata ak tgk ramai sgt org dkt bawah . Perghhhhhhhhh . Mmg ramai nk menyaksikan mangsa kejadian . Mangsa beragama india . Semester 4 . Sekarang ni dia tengah buat Latihan Industri dkt Poli ni jugak . Dia stay dkat blok sama aku tapi aras 4 no bilik B2 4.30 . Dia bunuh diri dengan mengantungkan diri di kipas . Kejadian bunuh diri dengan dah berlaku 2 hari smpai pkol 4 ptg tadi . Polis (Forensik) dgn RTM datang memantau . Yang kesiannya , sapa yg dok searas 'sewing' dengan bilik mangsa kena pindah ke bilik bagi mengelak daripada pekara yg tidak diingini . Tapi klu kosongkan wing tuh lagilah seram . Apapun , berita ni dah tersebar luas . Perghhh cepat btol . Ohh biasalah teknologi sudah maju kan . Huhuhuh .







Ini saja gmbar yg sempat ak snap . Sibuk nk jadi wartawan konon . Hahah . Apa pun , biarlah itu mungkin dah takdir dia nk mati cara sebegitu . Kita ? Tahu ka mcm mna kita mati nanti ? Wahai manusia jadikanlah pekara ini sebagai satu iktibar dan pengajaran buat diri kita jugak yahh . Kbaoi .

2 comments:

  1. mcm blok adik kmi ja nih...huuuuu

    ReplyDelete
  2. adik ang poli perlis jugak ka ? dia block apa ?

    ReplyDelete