HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3

Serta merta

Salam . Pada hari sama *sambung dari post bawah* , ada berita baik dan berita buruk . Apa pun ak terpaksa cerita yg buruk . Eleh yg dah baca post bawah tuh tahu yg kelas kitchen dibatalkan . Jadi kami balik bilik dalam pkol 12 tgahari . Aku pun online . Lpstuh ramai yg post cakap esok *jumaat* dapat cuti sbb takda bekalan air dari pengarah . Haha sayang pengarah ketat . Mula-2 mmg tak percaya . Lpas ada org call lecterur , aku , mezy , alin dgn aini pakat cepat-2 packing barang .



*muka excited . Mula mula , aku mmg takmau balik . Serius . Sbb aku dah buat janji dekat diri aku yg nak balik raya cina nnt tapi situasi yg ak hadapi sekarang mmg darurat sgt . Baju masih banyak dlam raga nk kna basuh . Jadi ak call abah dgn ayong tnya . Ayong sruh balik sbb nnt mak nkpi Hong Kong 15 haribulan . Dia sruh ak jenguk mak dlu sblum dia pi . Dengan alasan itu , maka aku ungkiri janji yg telah ak buat sebelum ni . Maafkan saya yahh :') Hahaha . Smpai Kangar beli tiket pkol 4 ptg . Makan Kfc dulu *lama tk mkn* . Pastu trus naik bas . Tiba di Butterworth pkol 6.15 ptg . Sempat jugak dpt tgk Setia Hujung Nyawa dkt tv . Puas rasa . Sebelum cuma online saja . Huhuhuh . Kbaoi .

No comments:

Post a Comment