HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3

Siblings time


Salam . Apa khabar ? Semalam dekat poli ada buat gotong-royong . Announcement asyik dok remind tapi aku buat taktau jah . Mmg harituh terperap dalam bilik saja . Takot bila kluar bilik nnt kantoi plak kan . Lpas tengahari baru nakpi mandi . Hihihi jadi teruk kjap . Yg sedihnya dapat makanan free tapi bila pi kafe dah habis , shitt . Sbar jalah , pegilah kafe yg satu lagi , nasib baik ada jugak makanan . Nasi tomato pun jadilah . Balik bilik makan . Semua roomate aku outing . Aku keluar lewat petang dgn siblings aku . Dalam lingkungan pkol 5.30 ptg . Ramai budak blok aku balik . Hmm faham faham sajalah .

Soo kakak ak dtg amik tepat pkol 5.30ptg . Klu ikutkan aku nkpi Arau jah tapi kakak aku nkpi Changlun . Kena ikut jalah sbb dia yg drive kan . Jadi yg pi , kakak ak , abg ak dgn kak nieza . Sampai cari barang kemudian makan , then cari lagi barang . Dalam pkol 7 lebih baru balik . Sebelum tuh pi beli cendol dkt member ak yg order . Kesian diaorg lapaq . Hahaha . Overall , aku spend duit cukup cukup bajet yg dikeluarkan . Huhuh dpt beli tudung bru lagi . Hihihi .

Thanks for lent me your camera for my studies :p and for taking me out . Hihih , love you . Kbaoi .

No comments:

Post a Comment