HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3

Study !

Salam . Helo helo helo . Harini kelas berjalan seperti biasa . Cuma harini aku terpaksa jalan ke kelas berseorangan sbb Mezzy atau dikenali dengan Maziah terlantar di hospital . Moga ang cepat sembuh okay . Selalunya kami berdua jalan ke kelas sekali . Oh okayy . Now back to main story , harini kelas sejam saja utk FO . Hbis kelas , amik baju kitchen . Awwwww , excited pulak rasa nk pakai bju kitchen ni ha . Lama jugak tggu diaorg edarkan . Geram pun ada . Bila dah dpt senyap trus . Angkut barang balik bilik . Sementara ada dalam 2 ke 3 jam masa lapang , pegilah kafe beli makanan . Makan dan kenyang . Nak pi tandas tak dpt sbb air tadak lagi :'( Sedih btol . Pagi pagi tadi sebelum pi kelas , aku berharaplah kan ada air tapi takdir dah tersirat mengatakan kami kena berhijrah mencari air . Pffffft . Bersabar bnyak banyak sgt . Tapi alhamdulillah lega sbb ada air dkt blok lain kecuali blok aku .Haishh .


Disebabkan waktu disebelah petang terlalulah lapang , aku menyibukkan diri dengan membuat nota ringkas . Bila dah siap . Dah buat revision smua , barulah aku nk mula meng-onlinekan diri . Jadi skrang aku nak kawal skit ketagihan aku online ni . Mmg tak dpt atasi . Pantang klu bosan ja , trus online . Bukan nak dpt manfaat sgt kan . Lepasni kalau nk online siapkan kerja dlu baru on ! Igt tuh amelia oih . Take note sama okay ! Good ! Kbaoi ~

No comments:

Post a Comment