HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3

Rambut

Salam :) Apa khabar ? Aku baik alhamdulillah . Sekarang cuaca di bumi Perlis agak sejuk disebabkan hujan yg membasahi hampir seharian katanya . Hihik . Kemalasan ingin membasuh baju pun dah mula merebak . Dalam minggu ni agak busy dengan kelas ganti di malam hari . Penat lah jugak but it's okay klu takkan menggangu dekat dekat final exam kelak .

Now the main of reason aku nk tulis or update harini pun sebab rambut . Ohhh kenapa dengan rambut aku ? Rambut aku sebelum ni aku simpan agak panjang . Pecah rekod . Aku dapat simpan sampai pungkok . Believe or not aku tak suruh pun , ak just tell you , ahak ! Disebabkan kerimasan rambut , aku buat keputusan yg agak parah nak potong . Hmm , niat dari dulu lagi nk pendekkan sedikit , emm at least hujung or jadikan ke medium hair tapi sayang kan . Dah lama simpan rambut tetiba nak potong . Dengan rambut yg panjang banyak lah style yg boleh digayakan . Itu dari segi pandangan aku lah .



Masa cuti raya cina baru-2 ni , ingat nakpi Kedai saja gunting . Baik aku gunting free saja dekat eva . Agak tak sabar nak potong rambut . Dah lama tak potong katanya termasuk rambut depan aku ni ha . Mula-2 potong hujung rambut ja , then eva cakap better bagi sama semula . So aku ikt saja .


Ini hasilnyaaaa ! Tadaaaa :D Thanks eva . Tapi aku masih kebingungan nak ptong rambut depan atau takk . yg tuh belakang cerita kott . Lepas beberapa hari aku ptong . Ada lah jugak membe aku cakap kenapa takmau potong pendek terus ? Errrrrrr , yg tuh dah terlalu sayang sgt nak ptong weh . Mungkin lepas LI aku potong . Hihik . Setahun lagi ehh . Insyaallah . Lagipun , rambut aku ni nipis , mcm tak sesuai saja kan . Tapi cuba sesuatu yg baru tak salah kan ? Hihik .

Mungkin potong macam ni :



Lawa plak kan ? Hmmm . Kbaoi .

No comments:

Post a Comment