HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3

Salam . Helo . Sungguh aku tidak percayai yg aku dah terperap dalam rumah selama 2 hari even malam pun tk kluar ! Auchh , aku ka ni ?  Btol ka ni amelia jamal ? O.O K , let me tell you . Aku ni seorang yg suka sangat keluar . Klu tak kluar tak boleh duduk diam dalam rumah . Mesti ada saja satu tempat ak nakpi mcm pi jumpa kawan lama and all stuff like that . Ak mmg terkejut . Hm , okay tkpa keep it cool .

Jadi , harini pun terperap dalam rumah jgk . Mak pi kerja , im all alone . Dalam pkol 12 mcm tuh perut dah mula lapaq sgt . Huhu . Malas gila nak kluar bilik . Malas nak masak . Malas nkpi beli makanan . Malas malas malas dan malas ! Tapi disebabkan kekurangan wang ringgit aku terpaksa masak jugak . Huhu . Igt nk masak sup makaroni tapi malas . Jadi ak masak tomato sos dgn cheese . Dan goreng kacang buncis . Itu saja . Jadi mat salleh jap . Hahaha .





Yappp , yg tuh saja aku masak . Lagipun aku yg nk kena perabih smua tuh . Mak ak tak makan makanan barat ni accept Fish & Chips . Tadi time dia balik kerja , ak paksa dia makan kacang buncis goreng . She says not bad :3 Ehekkss , suka aku . Yg ni bg semangat aku utk lebihkan diri lagi utk belajar . Oneday masak dkt suami plak . Opsss ! Awal lagi nk pikir pasal tuh kan . Hahaha . Kbaoi .

No comments:

Post a Comment