HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3

Unexpected

Salam . Ohoiiii , Cuti pun dah start . Jadi aku dah mula bosan . Duduk rumah dok menghadap lappy jah smpai ada org ajk kluar or lepak baru kluar . So semalam kerja aku melepak dari petang sampai malam . Biasalah banyak cerita yg dikongsi bersama . Lama tak dengar cerita kawan-2 yg lain . Jadi harini pun mcm tuh jugak tapi lain skit . Pkol 4.30 ptg aku pi amik fatin dtg pesona saja nk lepak dgn myra tapi myra nk balik perlis plakpkol 6 ptg . Takpa sempat lagi nak bersama . Jadi myra balik kampung dalam beberapa hari lah kott sbb bawa baju . Fatin request nak balik . Jadi aku nk hantar dia balik . Tetiba dia ajk pi Penang . Fuhhhhhhh ! Dlam pkol 6.30ptg pi Penang mmg tak lah kan sbb jalan mesti jam punya . Last-2 melencong ke sunway saja .

Bila difiirkan balik , apa yg aku pakai mmg semua biasa . Baju jersi Liverpool . Seluar lusuh . Hihih dgn Selipar Fipper . Make up ? Bedak pun tk pakai . Lagi-2 lip ice . Natural face saja . Mmg harini kluar down to earth . Hahaha .




Ini first rime aku makan dekat Noodle Station . Act dari dulu lagi aku nk cuba tapi terlupa . Hahha . Pelik . Boleh tahan lah . Not bad . Habis makan pi Starbucks pulak . Harini nk cuba flavour baru plak .







Habis makan noodle pi minum air plak . Hihihi . Chill lah dlu time tuh baru pkol 8.30 mlm . Singgah Starbucks sbb teringin nk mencuba Soy Green Tea . Yum yum , sebelum ni klu pi starbucks mesti minum air mango passion ja . So nk jugak try new flavour kan . Memang sedap ! Yummy btol . Gabungan yg hebat . Hahahaha , LOL . Dalam pkol 9.30 mlm barulah pulang ke rumah . Benda yg tak expectlah yg best kan ? Fact . Esok apa pulak ? Hmm taktau lah apa yg dirancang bukan 100% menjadi kan . Hihih . Kbaoi .

No comments:

Post a Comment