HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3

Larian Amal

Salam . Hai ebidadi :D Apa yg korang buat pada weekend macam ni ? Mesti hangoutkan ? Aku harini ada pergi buat Larian Amal . Ini anjuran apa entah tapi ada kaitan dengan Najib . So , 2 minggu dah kena bagun awal pada hari sabtu ni . Last week kelas ganti . Larian ni wajib tapi kalau tak pegi pun takpa kott . Aku pergi sebab saja lama tak buat larian bagai . Mula mendaftar pkol 7.45 pagi . 100 org terawal dari setiap Jabatan dapat t-shirt free :) Aku dapat tapi saiz L so sad . Ohh takpa boleh jadikan baju tido . Haha . Kemudian , panaskan badan . Mulalah ada sedikit taklimat .



Kami dibekalkan dengan roti dan juga air mineral . Dalam pkol 9 pagi baru lah bermula Larian dari poli ke Dewan Ulu Pauh . Act kan , mula-2 tuh tak pyah lari just jalan tapi ramai yg lari aku pun lari . Hahaha , sepatutnya larian bermula selepas perasmian di Dewan tuh . Habis stamina dah guna . Dalam pkol 10 pg ,ada perasmian dan penyampaian hadiah kepada orang kg . 


Selesai saja perasmian , barulah larian sebenar bermula . Mula-mula boleh nk berjogging tapi mmg dah penat mulalah berjalan saja yg mampu . Bila lari ni mulalah rindu dekat sekolah . Teringat plak masa merentas desa dulu kan kan ?



 Hihik . Bila dah sampai dekat pintu masuk poli terasa amatlah lega sama sekali :D Tulis nama utk dapatkan sijil nanti . Rehat kejap lepastuh belah pi kafe . Lapaq sangat . Beli makanan , bungkus , balik bilik dan rehat . Itu saja aku buat . Kbaoi .

No comments:

Post a Comment