HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3

On the phone


Salam . Halo , im here again with a new day on weekend . What a bored day . Like seriously BORED okay . Not too much that i do for today . Just be an ordinary teenage girls *you know* . Although im here *poli* looks like yayy happy lah but my heart are totally at home *penang* . Please i want semester breaks fast !

Dah malas ber-english *mesti ada yg tak suka kan . Ehh suka hatilah* Eheeee . So , hampir seharianlah tapi belum sehari lagi sekarang , aku cuma mengadap lappy . Bosan nothing to do . Act ada benda nak buat tapi disebabkan kemalasan mula menguasai diri , aku mmg tak boleh nak amik tindakan utk menghalang . Apa yg aku nk buat ? Dah dok poli study lah kan . Mmg . Mmg aku nk study tapi bila aku mula buku or buat kerja , tak sampai 30 minit dah mula mengeliat . Ahhhhhhhhhh , normal lah tuh kan ? Nama pun remaja . Tipulah kalau nk 2 ke 4  jam mengadap buku saja , mesti berhenti punya .

Okay , main reason is , tengah syok online tetiba Toktih call *sepupu mak* Mulalah sembang dengan dia . Dia rindu nak dengar suara aku . Ayong dgn abangcik dia dah cakap dah cuma aku saja yg belom lagi :) Sempat lagi kami bergossip pasai mak , mulalah air mana menitis laju . Rindu dan sakit hati dengan mak pun ada . *sakit hati sbb mak tak berlaku adil* . Huhuhu . Lama jugak aku menangis cuma aku cover takot toktih perasan . Bila dah rancak cakap phone tetiba kredit toktih habis . Terputus begitu saja . Tak sempat nak cakap bye . Bersembang nk dekat 40 minit jugak lah . Hmmm , anyway thanks toktih sudi call . Bukan slalu kan :) Nnti adik cuti sem datang penang tau :) Kbaoi .

No comments:

Post a Comment