HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3


Salam . Ahaiii ! Apa khabar ? Harini *selasa* ada kuiz dengan test housekeeping . Okayy , aku boleh dikatakan ada jugak rasa nk study semalam tapi entah kenapa mata aku terlalu berat sangat dalam pkol 8.30 mlam dah terlelap . Tak remaja kan ? Bak kata org malam masih muda :p Eheee . Aku pun sempat baca sikit saja tapi boleh lah jawab 20% lagi 80% aku buat toyol . Hahaha , yg tuh time buat test . Boleh dikatan 2% test tuh aku berfikir sendiri manakala *gitu* tgk nota . Hahaha . Yg tak boleh belah ada masuk pasal bed making . Dia punya step mmg lekat dekat dinding pun . Aku rasa majoriti kelas aku semua pakat tgk saja dkt step tuh . Free marks sajaaaaaa .

Habis kelas , balik bilik terus then bersiap nakpi pi UUM kjap . Jumpa kakak aku kjap , igt nkpi print dkt dia . Saja nk sep duit punya pasal . Hahaha dengan bagi duit modal topup . Excited nak print buka buka dalam pendrive , EMPTY ! Bullshit btol , aku dah letak dalam pendrive dah dan aku yakin seratus peratus . Hmm , mungkin tkda rezeki . Redha sajalah .

Sempat jumpa kakak aku tak sampai 15 minit kot lepastuh belah sebab kelaparan sangat-2 . Shoot trus ke Arau , pi isi minyak dlu . Then , pi makan dekat Nasi Kandaq Yasmeen . Kenyang dah , pi survey baju koprat utk kelas . Masuk C-mart , jalan-2 pkol 5 ptg balik rumah ehh balik poli ><' Aku ada beli mask dkt watson . Hmm nak pakai bila pun taktau .

Well , thanks to leha *classmates* bg pinjam kereta :) Ohh mezy also ikut sekali . Aku mmg kenyang ya amat . Dah sumbat banyak dah perut pun kembung , duit pun makin nipis . Dapat plak berita gembira esok fullday no class :D Kbaoi .

No comments:

Post a Comment