HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3

Sony Xperia TX

Salam . Dalam minggu ni aku rasa pelik bila myra follow aku dekat instagram . Aku dapat sesuatu yang aneh sebab instagram only for android and she are not using an andoird phone . Disebabkan ketidakpastian aku call lah dia . Aku cakap mesti beli phone baru tapi tkmau mengaku . Aku call meon , dia cakap taktau . Aku dah syak depa rahsiakan something . Hmmm . Beberapa hari lepas tuh aku call balik tnya . Paksa dia jugak . Then ak stalker dkt twitter , pecah jugak rahsia . Kuang-3 . Nak tipu atau simpan rahsia sejauh mana pun , aku akan tau jugak :p

K back to the main story . Lepas aku tau yg dia dah tukar phone ke Sony Xperia Neo L dapat hadiah sempena birthday , whoaa congrats . Aku pun buat lah sedikit research dah alang-2 online kan . Boleh tahan . And i know quality camera from song is the best than samsung , kan ? Bila dah habis reserach phone dia , ada satu phone yg aku tertarik , XPERIA TX ! Grrrr .


Dah dua hari aku asyik tgk gadget ni . Still tak puas hati . Sangat awesome ! Phone ni sama saiz dengan SIII . Tapi camera lagi canggih dari SIII . 13.1 Mengapixel and HD video recording bhai ! Perghhh . Berat 127 gram . 3D album dan 3D games . Tapi xperia ni cuma duo core , SIII quad core . Design sangat cantik , nipis dan ada lengkuk skit :)


Ada 3 warna . Hitam , Putih dan Pink :3 Tapi ada lagi satu phone aku tertarik , XPERIA V . Beza dia cuma water resistant . Lagu gempak kan . Kalis air plak tuh . Design lebih kurang cuma dekat camera dia tak tertonjol keluar macam xperia TX ni . Kenapa aku compare dengan SIII ? Emmm sebab time aku search banyak website yg compare dengan SIII . Ramai yg mengatakan xperia TX is better than SIII walaupun samsung sekarang naik . Harga xperia TX cuma RM1,599 ! Murah lagi dari SIII kan ? Functions lebih kurang sama tapi camera lagi gempak . Hahahaha . Ini semangat aku nk kumpul duit . BUT ! Hmmm , belajar tak habis lagi berangan bukan main sampai ke gunung everest . Lainlah kalau aku kerja kan boleh ada duit sendiri :\

It's okay insyaallah oneday tukar phone baru . Lepas phone samsung wonder aku lingkup , ahaks ! Hmmm , mmg aku nk kembali menjadi pengguna phone sony :( Last guna selepas kejadian phone aku jatuh dan tidak dijumpai . Ahh , benda yg lepas jangan dikenang . Kalau ada duit barulah nak berangan sampai ke planet pluto tak apa punya kan kan . Now just fokus on my study . Hehehe . Kbaoi .

*i just to share* Hihi .

No comments:

Post a Comment