HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3

07042013

Salam . Eheii , bersambung dari post yg lepas . Sampai penang dari kl pun dah nak dekat 3 pagi . Mmg dah lemau time tuh . Smua pakat tido nyenyak punya . Klu diikutkan , kak aku sruh balik poli hari ini juga *ahad* tapi aku malas lagi . Nak stay for one more day please . Mula dia paksa tapi ak bantah . Dan aku buat keputusan balik hari isnin juga . So aku skip kelas . Hua hua first time skip kelas for this semester .

Pkol 1 lebih mak datang amik dari rmah abah . Dia cakap nk masak siput lala dgn ketam ! Oh yeahhhh ! Mmg tepatlah pilihan aku balik hari isnin sbb dapat makan siput lala . Klu ak balik ahad juga mmg tak dpt lah makan makanan favourite .

Setibanya dirumah , fatin call ajak kluar last minute . So i meet them *fatin , myra & fy* at sunway . Tiket sudah dibeli . Wayangnya crita The Host . Not bad at all this movie . Hbis wayang , pi makan . Nak dekat pkol 6 halo halo riffdi ajak pi lepak . Sementara tggu dia ,









Riffdi smpai baru berjalan jalan kejap . Pergilah tepi pantai amik angin kejap .










Kemudian pegi Auto city plak . Mencuci mata saja barulah balik . Thanks for the day , although ask me last minute :) Kbaoi .

No comments:

Post a Comment