HOLLA VIEWERS :)



Vas Happenin !? Thank you for stopping by :) This blog are 100% wrote about my life . Hope you'll enjoy :3

Jadual Final Exam


Salam . Tgk muka patrick tuh ? Itulah keadaan aku sekarang dengan final pun lebih kurang seminggu lagi . Dengan assignment last minute yg lecturer bagi sekali gus byk lpastuh mintak cepat . Dengan last minute test & quiz dekat dekat plak tuh takda gap . This sem sgt pressure . Seriously . Aku pressure dgn markah PB aku saja . Takot this sem pointer jatuh . Aku nak pointer aku meningkat . Ala , biasalah mak pun cakap dah adat seorang pelajar adik , buat perlahan lahan nnti siap jugak . Lastday of kelas hari selasa ni *akan dtg* . Then adalah gap dalam beberapa hari nk struggle . Hmm , this is my schedule .

Selasa 23/4/13
Theory of Food
8.30 pg - 10.30 pg

Rabu 24/4/13
Front Office
8.30 pg - 10.30 pg

Selasa 30/4/13
Housekeeping
8.30 pg - 10.30 pg

Khamis 2/5/13
Mathematic Foodservice Operation
2.30 ptg - 4.30 ptg

So my cuti sem start on 3rd of Mei . Hmmm , time fly so fast . That all i just to say . Kbaoi .

No comments:

Post a Comment